Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
14.06.2022
Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.
lue lisää24.09.2019
Digimainonta yli 9 % kasvussa vuoden 2019 ensimmäisen vuosipuoliskon aikana
Mediamainonnan kokonaisuus tammi-kesäkuussa 2019 oli 584,9 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua 3,9 %.
lue lisää03.06.2019
Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa
Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.
lue lisää24.05.2019
Digimainontaan 104 miljoonaa euroa vuoden ensimmäisellä kvartaalilla
Osa ostamisesta siirtynyt in-house-toimintoihin
lue lisää